12 czerwca 2018

Moja pasja - fotografia

Jestem nastolatką ciekawą świata, dlatego też staram się rozwijać w tym co mnie interesuje. Swój wolny czas poświęcam zainteresowaniom między innymi fotografii. W świecie monotonii i pośpiechu warto zatrzymać się na moment, by za pomocą obiektywu dostrzec piękną naturę świata jak i ludzi, która tak często nie zostaje doceniona. W tym poście postanowiłam przedstawić zdjęcia mojego autorstwa. Mimo,że jestem początkująca lubię to co robię i sprawia mi to przyjemność. W fotografii najważniejsze jest, aby ciągle się uczyć, ponieważ aby osiągnąć perfekcję trzeba pracować.


5 komentarzy:

  1. Najbardziej podobają mi się szyszki, skradły moje serce <3 Pomimo coraz większej prędkości świata i ludzi, rośnie też większa popularność wśród fotografii, nowsze techniki i więcej amatorów fotografii, którzy chcą uchwycić ten świat.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję!
      ja od małego uwielbiałam robić zdjęcia byle czemu haha

      Usuń
  2. masz talent :) te chabry to cudeńko <3
    pozdrawiam

    mojaszafamodnaszafa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. To już wiem, czemu obserwujemy się od niedawna na Instagramie - mamy podobną pasję! Super zdjęcia, masz talent :)

    OdpowiedzUsuń

design by DESIGNCHANEL (c) don't copy!